Piękny czas :)

Z reguły nie lubię świąt, bo wiąże się to z ogromem rozczarowań, oczekiwań i bodźców.

Ku mojemu zaskoczeniu, te święta zapamiętam do końca życia, jako najpiękniejsze, najbardziej rodzinne i ciepłe.

Wigilię spędziliśmy u rodziców mojego faceta. Jego tata walczy z rakiem i udało nam się dać mu trochę radości. Kilka miesięcy temu znalazł papugę, która uciekła komuś z domu - dlatego przywieźliśmy mu ją pokazać. Papużka nie odstępowała mojego teścia na krok :) widok uśmiechu na jego twarzy dawał mi poczucie ulgi.

Po powrocie z Wigilii mój ukochany oświadczył mi się - totalnie się tego nie spodziewałam. Otrzymałam obrączkę wykonaną z pięknej, srebrnej monety. Strzał w 10, bo pasjonujemy się numizmatyką. Najpiękniejsze jest to, że on zamówił dla siebie taką samą.

Jestem szczęśliwa i wiem, że nie mam się już czym martwić. 

No może poza relacją z bliźniakiem i moją bratową. Ale to długa i słaba historia, więc na ten moment pominę opowieść o niej, bo nie w głowie mi teraz fanaberie tej lasi. Poza tym, że dosłownie rzuciła na bok prezent ode mnie i siedziała ze skwaszoną miną, wspólne spotkanie z rodziną było przyjemne.

Moi rodzice nie wiedzą jeszcze o zaręczynach. Chcey, żeby decyzję o obwieszczeniu podjął mój narzeczony. Nie będę naciskać, bo po co :)

Życzę Wam wszystkim braku powodów do zmartwień!

Wesołych Świąt i udanego życia w 2023 roku :) 

Komentarze

  1. Bardzo się cieszę Twoim szczęściem. Wszystkiego dobrego! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:) i wszystkiego dobrego! Następny rok będzie lepszy dla świata więc i dla nas wszystkich. Musi być! Nie przejmuj się bratową, w końcu, jak sama nazwa wskazuje to tylko zona brata, nie musisz z nią się zadawać aż tak często

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje zaręczyn! Zgadzam się z Arielą, bratową się nie przejmuj, szkoda Twoich nerwów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! I ogromnie się cieszę, że te święta były dla Ciebie pełne ciepła i miłości ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bez leków życie nie wygląda tak samo....

Układanie, porządkowanie, sprzątanie...