Ulga

Obroniłam się na celująco :) kamień spadł mi z serca. Mam poczucie spełnienia. Wiem, że na obronie wykazałam się wiedzą, tą teoretyczną i praktyczną. Mam poczucie, że ogromem wysiłku , zapracowałam sobie na ten tytuł.

Z drugiej zaś strony, wiem, że niewiele zmieni on w moim życiu :) może kiedyś się przyda.

Teraz muszę zadbać o zdrowie, bo wykształcenie już zdobyłam (niestety kosztem zdrowia).

Moje jelita i żołądek odmawiają mi posłuszeństwa z tych wszystkich emocji. Dobrze, że pracuję z domu :D mogę biegać do toalety kiedy chcę i gotować zdrowe posiłki :)

Zasypiam z nadzieją na lepsze jutro. 

Komentarze

  1. Gratulaaaacjeeeee!!!! Piękny wynik!!! Faktycznie zajmij się teraz zdrowiem, już po wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Teraz zadbaj o siebie, bo stety niestety - zdrowie mamy tylko i szkoda je tak młodo stracić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bez leków życie nie wygląda tak samo....

Układanie, porządkowanie, sprzątanie...