Układa się?

Dzisiaj dowiedziałam się, że mam nową pracę i kamień spadł mi z serca. Od 8 sierpnia zacznę nowy zawodowy rozdział. Nie chcę się nadmiernie ekscytować. Zobaczymy jak to będzie :)

Zawaliłam rzucanie palenia, ale się nie poddaję, walczę dalej!

Rozmawiałam dzisiaj z promotorką i mam ogarnięte część metodologii, w przyszłym tygodniu zaczynam badania diagnostyczne. Jakoś to pójdzie.

Muszę zadbać o dietę, bo znów mam na przemian biegunki i zaparcia. Odstawiam gotowce i muszę więcej się ruszać. Chcę zrobić sobie wyzwanie: codziennie 3 piosenki na stepmanii. Czas start :)

Powodzenia kochane! 

Komentarze

  1. Biegunki i zaparcia naprzemiennie to kiepski objaw. Może być jelito drażliwe, ale mogą też być poważniejsze rzeczy. Cieszę się, że masz nową pracę, koniecznie daj potem znać jak ci idzie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bez leków życie nie wygląda tak samo....

Układanie, porządkowanie, sprzątanie...