To do:

Pierwszy raz od bardzo dawna wzięłam się do roboty. Zrobiła sobie listę i odhaczam zrobione rzeczy. Mam sporo zaległości, ale te 2 tygodnie ferii mi bardzo pomogą :)

W tym miesiącu zdobyłam już 3 nowych klientów - dzięki temu zdobywam klientów na nowy rok szkolny. W sierpniu i wrześniu jest wysyp ofert, a aktualnie olx świeci pustkami więc to wykorzystuję!

Dzisiaj przeczytałam bardzo inspirujący cytat:
"Nie ważne czym się zajmujesz, ale jeżeli jesteś sobą, nie masz konkurencji". Bardzo mnie to pozytywnie nakręciło!

Dziękuję, że jesteście, nie zawsze mam czas, żeby do Was regularnie wpadać, ale w wolnej chwili czytam Wasze wpisy ❤️

Komentarze

  1. Super, że udało Ci się wejść w taką czasową niszę - życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bez leków życie nie wygląda tak samo....

Układanie, porządkowanie, sprzątanie...