Tęsknię za beztroską

Mam doła, zastanawiam co robić. Zagubiłam się w tym dorosłym życiu i tęsknię za latami, gdy moim największym zmartwieniem był odpowiedni dobór farby do włosów...

Miałam wielkie ambicje, myślałam, że dorosłość będzie fajna. Nie jest... 

Pozornie wszystko gra, ale wewnątrz jestem bardzo smutna i zrozpaczona. Mój chłopak wie, że coś nie gra. Muszę jutro poprosić lekarza, żeby przepisał mi leki na depresję, które wcześniej mi pomagały. Immunolog zalecił mi ich odstawienie na rzecz uprawiania seksu, a ja głupia go posłuchałam... Głębokiej depresji samym seksem nie da się wyleczyć...

Myślę, że jutro będzie nowy, lepszy dzień!

Dzisiaj z sukcesem zjadłam 3 posiłki, w miarę zdrowe, przede wszystkim nie był to fastfood. Chcę zacząć jeść zdrowo małymi krokami. Dzisiaj pierwszy raz od bardzo dawna zjadłam ananasa! Nie lubiłam go, a dzisiaj mi bardzo posmakowała - cieszę się, bo to pokazało mi, że smaki się zmieniają. Może nawet przekonam się za niedługo do pomidorów? :)


Komentarze

  1. Ja tam do papryki nigdy się nie przekonam ;)
    Dobrze, że starasz się o leki na depresję. Ten lekarz to psychiatra?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bez leków życie nie wygląda tak samo....

Układanie, porządkowanie, sprzątanie...