Decyzje

Dzisiaj zdecydowałam, że zwalniam się z pracy w dwóch przedszkolach. W ciągu 4h w miesiącu zarobię tyle samo kasy ile w przedszkolu pracując 20. Poza tym czas na dojazd.. Więc godzin wychodzi dużo więcej. A tak to w domu uczeń prywatny i kasa na czysto. Poza tym chcę mieć więcej uczniów, żeby mieć już klientów na rozpoczęcie działalności we wrześniu.

Cieszę się, że czuję się spokojniejsza. Nie chcę się męczyć. Chcę zawalczyć o siebie. 

Zauważyłam, że mam trochę wywalone na pracę ostatnio i daje mi to dużo satysfakcji. Wiem brzmi dziwnie, ale w moim wypadku brak zaangażowania jest sukcesem :) 

Wczoraj włączyłam stepmanię, bo Koktajowa mnie zmotywowała. Dzisiaj też włączę po uczennicy. 

1. Koleżanka z pracy, dzisiaj pomogła mi przy roszczeniowym kliencie.

2. Dzisiaj dwie osoby powiedziały mi, że mam nowe, ładne włosy - a ja po prostu je umyłam :D

3. Nauczyłam się nowego wzoru na szydełku 

Komentarze

  1. Cieszę się, że Cię zmotywowałam do stepmanii - super sprawa to jest :)
    Z tymi włosami - dobre :D :D :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bez leków życie nie wygląda tak samo....

Układanie, porządkowanie, sprzątanie...