Muszę nauczyć się żyć inaczej.

Ostatnio mam dużo różnych przemyśleń i uczę się nie zamartwiać. Jest to dla mnie duże wyzwanie.
Postanowiłam podjąć działania i cześć z nich zaczyna mi wychodzić.

Już osiągnęłam :
1. Usunęłam facebooka i Instagrama z komórki i od dwóch tygodni ich nie używam.
2. Dwa razy w tygodniu siadam pisać pracę magisterską. 
3. Podjęłam decyzję o zmianie trybu pracy i zmniejszenia ilości placówek do minimum - dzisiaj byłam na pierwszej rozmowie o pracę.

Chcę zmienić :
1. Chcę odciąć się od wszystkich informacji i newsów - tylko raz w tygodniu oglądać na YouTube "Newsy bez wirusa"
2. Chcę przestać dzwonić do ludzi, tylko po to by nie zostawać sama z własnymi myślami. Jak będę chciała z kimś pogadać, najpierw przejdę po domu i posprzątam coś, a gdy będę na zewnątrz puszczę muzykę na słuchawkach. 
3. Unormuję sen - codziennie o 22.00 puszczam medytację i zasypiam.
4. Przestaję narzekać - będę w ogóle mało mówić, bo głównie narzekam. 

To takie przemyślenia na dzisiaj 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bez leków życie nie wygląda tak samo....

Układanie, porządkowanie, sprzątanie...