Zmieniam swoje życie!

Dzisiaj wstałam i spakowałam do oddania lub wrzuciłam produkty, których nie mogę jeść. Głównie są to słodycze, które dostałam od uczniów. Wyrzuciłam różne przetworzone rzeczy, zrobiłam półkę z rzeczami, które może jeść mój chłopak, ale ja nie mogę.

Zmieniam nawyki żywieniowe. Od dzisiaj woda, zdrowe produkty nieprzetworzone. Oprócz tego będę sama robić wędliny i piec chleb.

Muszę zmienić swoje życie. Ze słodyczami mogę się pożegnać. I właśnie to robię. Oddaję różne drogie praliny, które dostałam w prezencie.

Oprócz diety zaczynam ćwiczyć. Byłam dzisiaj pierwszy raz na zajęciach na siłowni od wielu lat. Muszę chodzić na zajęcia zorganizowane bo bieganie na bieżni i samodzielne ustalanie treningu nie jest dla mnie. Jutro idę na Salsation. Myślę że będzie fajnie :)

Trzymam za Was kciuki! (za siebie też :p)


Komentarze

  1. Bardzo dobre zmiany. Ja też trzymam za ciebie kciuki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi to wszystko super i tak na poważnie... Brawo! Mam nadzieję że będziesz miała fun z tych ćwiczeń. Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bez leków życie nie wygląda tak samo....

Układanie, porządkowanie, sprzątanie...