Dwa dni

Dwa dni mogą na prawdę dać wiele nadziei. Na wadze dzisiaj 109.1kg. Dieta Dukana dziadka cuda. Mam nadzieję że w poniedziałek będzie 107 kg. Trzymajcie kciuki!

Mam nadzieję, że do 07 kwietnia będzie 100kg albo mniej. Do końca roku chcę ważyć 75kg... Wiem że to dużo pracy, ale wiem że dam radę. Muszę. Dla siebie, dla zdrowia, dla mojego chłopaka, dla lekkości.

Stresuję się, bo mogę studia stanęły pod znakiem zapytania. Jeśli w sobotę nie zdam egzaminu to będę musiała powtarzać rok.... A nie stać mnie na to. Przeszłam już tak wiele... A na ostatnim semestrze wylecieć to wstyd.

Powoli planuje mój biznes. Dzisiaj obawiałam projekt strony www, szukałam gadżetów reklamowych, myślałam o ogólnej koncepcji. Wiem że będzie dobrze.

Dziękuję Wam za wsparcie.
Całuję mocno



Komentarze

  1. Dasz radę. Nie odpuszczaj! Warto się spiąć z całych sił! Nagroda będzie piękna.
    W jakiej branży chcesz otworzyć swój biznes?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważaj proszę na dukana. To dobra dieta na 2 tygodnie, na dłuższą metę możesz skończyć na dializach nerek. Chyba, że ją modyfikujesz. A masz już koncepcję szkoły pod względem metod nauczania? Bo jeśli dobrze pamiętam to o szkołę językową chodzi ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko chcesz, to żaden egzamin ci nie straszny! Wiem, bo sama przygotowuję się do matury i mam stresa, ugh.
    Zapraszam też do siebie: https://diaryofzero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę Że wciąż ważymy podobnie. Haha śmiesznie to brzmi w moich ustach, ale ogarniemy się jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak idzie dieta?
    Wszystko oki?

    https://chudneostatniraz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bez leków życie nie wygląda tak samo....

Układanie, porządkowanie, sprzątanie...