Układanie i sprzątanie... nie tylko mieszkania.

Jutro się przeprowadzam do mojego mieszkania. Jeszcze nie wszystko jest gotowe, ale chcę być na miejscu. Chcę rano wstawać w moim łóżku.

Sprzątałam dzisiaj duuużo, ale jeszcze przede mną bardzo dużo pracy. Myślę że będę porządkowych swoje rzeczy jeszcze przez jakiś miesiąc. To zadziwiające, jak sprzątanie porządkuje myśli. Porządkuję nie tylko pokoje, szafy, ale także moje życie. Czuję, że powoli oczyszczam się z tych wszystkich brudów zebranych przez lata.

Byłam dzisiaj u terapeutki. Powiedziała, że przez ten rok bardzo się zmieniłam.  Zaczęłam inaczej postrzegać siebie, ludzi wokół mnie. Sama widzę zmiany. Chcę postrzegać rzeczywistość chociaż trochę tak, jak inni ludzie.

Czuję,  że będzie dobrze. Czuję, że moge to zrobić. Chcę! Powoli. Małymi krokami zmieniać siebie.

W przyszłym tygodniu idę na dwie randki. Chcę poznać jakoś facetów.  Potrzebuję tego. Potrzebuję czułości. Zaangażowania. Szacunku... ale siedząc wiecznie w domu nigdy nie poznam kogoś, kto spełni moje oczekiwania. Zaczynam działać.


A to kiecka, w której pójdę na te randki...

Komentarze

  1. Może chcesz się pokazać tu jak w niej wyglądasz? Wygląda ślicznie :)

    https://jaksieje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda,że tak mało widać tą kieckę. Chętnie bym obejrzała dokładniej, bo zapowiada się super. Mam nadzieje, że randki będą udane :D ja akurat nie przepadam za sprzątaniem, ale super, że działa na Ciebie w taki sposób.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie randki? ;) hehe,na pewno spędzisz miło czas. Trzymam kciuki, żeby przynajmniej jedna była strzałem w dziesiątkę :) (chociaż jak obie to dopiero będzie problem). Cieszę się, że zmieniłaś swoje podejście do życia, mam nadzieję że jesteś teraz dużo szczęśliwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mnie też sprzątanie działa oczyszczająco ;) Poza tym zawsze przyjemnie jest mieć wszystko idealnie poukładane, no i jak się sprząta to nie myśli się o jedzeniu :) A sukienka śliczna <3 Powodzenia na randkach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, o! Czyli nie tylko ja korzystam z uzdrawiającej mocy sprzątania? Teraz obecnie mam istny burdel na kułkach przez sesję i czuję się straszie przez to skołowana. Ale jutro znajdę czas na posprzątanie tego bajzlu :)

    Cudownie jest czytać jak ktoś mówi, że lepiej postrzega siebie i świat. Wierzę, że z czasem będzie tylko lepiej :)

    Miłych (i udanych :D) randek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że jest lepiej i sama dostrzegasz dobre zmiany. To zdecydowanie powód do dumy. I sukienkę masz śliczną, szkoda tylko, że nie pokazałaś jak Ty w niej wyglądasz, bo na pewno cudownie. I cieszę się, że zaczęłaś działać, tak zupełnie na pełnych obrotach. Nowe mieszkanie, porządki, no i te randki! Dobrze, że wzięłaś życie w swoje ręce. Tyle się męczyłaś, więc teraz musi być już tylko lepiej. Trzyman kciuki, że spotkasz 'tego jedynego' i będziesz już zupełnie szczęśliwa. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprzątanie Deluxe (www.sprzataniedeluxe.pl) to specjaliści godni polecenia. Dzięki nim zaoszczędziłem sporo czasu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bez leków życie nie wygląda tak samo....

Układanie, porządkowanie, sprzątanie...