Nigdy nie marnuj czasu, próbując wytłumaczyć kim jesteś ludziom, którzy postanowili Cię nie zrozumieć

Ach..
Dużo się działo się w ubiegłym roku i ciesz się , że mam to już za sobą.
Nigdy nie miałam tak dużej motywacji jaką mam teraz. Teraz chce robić wszystko dla siebie, a nie dla 1000000 innych ludzi. Mogę skupić się tylko na sobie.
Czuję spokój i cały czas mam taką piękną myśl w głowie: "teraz już musi się udać! Zaszłaś już tak daleko! Mało kto przeżył tyle co ty, więc nie masz się  czym martwić"
Od jutra zaczynam dietę białkową i w I fazie chcę dojść do 100kg. Będę ją trzymać dopóki waga nie wybije właśnie tej liczby. Potem II faza do 75kg i reszta już sama pójdzie. Myślę, że I faza to około 7-10 dni, bo jednak mam I stopień otyłości. A potem 1:1 :)
Trzymajcie kciuki! Dzięki Wam mam siłę by walczyć. Do lata będę chuda i piękna ♡
Życzę Wam chudego Nowego Roku :*


Komentarze

  1. Powodzenia. Udanego roku 2018

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierzę w Ciebie! Dużo brakuje Ci do 100?
    Ściskam. Www.wierzezesieuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno ci się uda skarbie :* I najważniejsze, żebyś o siebie zadbała. Bo dla kogo masz się starać jak nie dla siebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, dasz sobie radę tylko nie możesz się poddawać :*

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście, że Ci się uda! <3

    https://jaksieje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo, taka motywacja na pewno zdziała cuda!! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bez leków życie nie wygląda tak samo....

Układanie, porządkowanie, sprzątanie...