Jak w niebie :)

Hej motylki :)
Wiem, że nie pisałam kilka dni, ale byłam pochłonięta sprzątaniem.

Wreszcie wprowadziłam się do mojego mieszkania. Warto było cierpieć przez 2 miesiące dla takiego efektu ♡

Zostało jeszcze do rozpakowania bardzo dużo rzeczy i czekam na stół, więc na razie nie wrzucę wam zdjęć całych pokoi :( chce żebyście zobaczyły efekt końcowy i powiedziały czy Wam się podoba ;)

Cieszę się,  bo dzisiaj sprowadziłam tu moje ukochane zwierzaki i chyba polubiły nowe miejsce!

Jeśli chodzi o randki to dzisiaj wybieram się na pierwszą. Na drugą chyba nie chce iść - ten drugi chłopak wydaje się dziwny...

Myślę, że teraz wszystko idzie ku lepszemu. W poniedziałek mam zabieg i przez w tygodnie nie będę w stanie za bardzo jeść - pociesza mnie ta myśl, bo może dzięki temu ruszę z dietą. Ostatnio nie miałam głowy do diet - za dużo się działo i za dużo miałam w sobie emocji. Zajadałam stres. Ale trudno. Walczę dalej. Na wagę wejdę dopiero 2 tygodnie po zabiegu. Mam nadzieję, że zobaczę 99.9kg.
Nie wiem ile ważę, bo na drugim mieszkaniu była inna waga. Nie chce się dołować, więc na razie na nią nie wchodzę ;p

W ogóle chciałam Wam bardzo podziękować za wsparcie. Na prawdę dużo mi dają Wasze komentarze.




A to zdjęcia moich nowych  (wymarzonych) lamp w sypialni :) 



Komentarze

  1. Ładne białe światło. Zabiegi i choroby są mocno pomocne w chudnieciu bo nie ma wtedy napadów. Życzę Ci powodzenia i trzymam kciuki. Jeśli poznalas tych facetów w Internecie to uważaj proszę i spotkaj się z każdym w miejscu publicznym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne lampy i światło. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj znać jak poszła randka :) I uważaj na siebie :D
    Powodzenia ze wszystkim ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. oj nie! w sypialni tylko białe miękkie światło! to twarde, które ty masz, powoduje kłopoty z zasypianiem i ogólnie, jest ostre. żółte łagodzi, koi. takie twarde daje się do łazienki. wymień żarówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampy są p;iękne! Bardzo się cieszę, że mieszkanie już skończone :)
    Waga ruszy, będzie lepiej.
    Mirabelle
    https://okruszkiwposcieli.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje przeprowadzki. Koniecznie wrzuć zdjęcia, jak już wszystko rozpakujesz :) Mogę wiedzieć, co to za zabieg cię czeka? Czy to coś poważnego?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bez leków życie nie wygląda tak samo....

Układanie, porządkowanie, sprzątanie...