Dzisiejszy bilans:

  • Dwie łyżeczki Nutelli - 162kcal
  • Puszka pepsi - 113kcal
  • Karp - 260kcal
  • Gałka ziemniaków puree - 75kcal
  • 3 pierogi z kapustą i grzybami - 250kcal
  • Kapusta z grzybami  - około 150kcal
  • Bulion rybny z domowym makaronem - 200kcal
Razem może około 1300kcal

Już nie chce tyle jeść. Święta zawsze są ciężkie. Jutro będzie lepiej...

Nie wiem jak to jest... moja psychika jak choruje to wszystko się psuje i nic nie działa... dzisiaj oczyszczałam mózg... I nagle dostałam okres - pierwszy raz od kilku miesięcy. 

Stwierdziłam, na trzeźwo i bez emocji, że nie mogę na razie oczekiwać od nikogo miłości, bo to po prostu nie wyjdzie...

Faceci chcą mnie tylko przelecieć. I tyle. A ja nie chcę tak... nie mogę... potrzebuję seksu, ale nie w ten sposób...

To w sumie tyle. 




Komentarze

  1. Ile wazysz? Milosc sama cie znajdzie w swoim czasie. Na seks tez mezczyzny twojego zycia potrzeba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bez leków życie nie wygląda tak samo....

Układanie, porządkowanie, sprzątanie...