Cześć motylki
Uch, bardzo dawno mnie tu nie było, ale bez bloga chyba nie dam sobie rady.
Potrzebuję jakiegoś wsparcia, mam nadzieję, że w końcu uda mi się schudnąć.
Chcę być perfekcyjna, a jak na razie ważę coraz więcej....

Aktualnie 112 kg przy wzroście 178cm. Fatalnie się czuję...
Od jutra chcę zacząć kolejny raz walkę z kilogramami i samą sobą...
Master Cleans - 14 dni, a potem dieta białkowa.
Mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć cel i do końca roku zobaczyć 95kg...
A potem to już z góki...


Komentarze

  1. Świetnie że wróciłas i kolejny raz stawiasz sobie sama poprzeczkę. Musimy się wszystkie wspierać, a wiec będę trzymać kciuki.})|({

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również trzymam kciuki, razem nam się uda })i({

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bez leków życie nie wygląda tak samo....

Układanie, porządkowanie, sprzątanie...